خدمات پوشش سقف

با بهترین کیفیت و قیمت آخرین تماس

نورگیر حبابی (کوپل)

نورگیر های حبابی به جای سقف یا پوشش سقفی برای انواع محیط ها کاربرد دارند. کاملا آب بند و عایق هستند و زیبایی خاصی به محیط خواهند داد.

پوشش استخر

استخرهای روباز عموما در زمان عدم استفاده کثیف می شوند. با ساخت انواع پوشش های متحرک و ثابت می توانید استخر را برای همیشه تمیز نگه دارید.

سقف پاسیو

با احداث سقف برای پاسیو خود می توانید این محیط را به بخشی از منزل با کاربری های گوناگون همچون اتاق خواب اتاق مطالعه یا آشپزخانه تبدیل نمود با این تقاوت که

سقف پاسیو احداث شده نورگیر و آبند می باشد.

آلاچیق و چتربازشو

ساخت انواع آلاچیق و چترهای بازشو یا ثابت در قطر ها و اشکال متفاوت توسط ورق های پلی کربنات و اکرلیک و برزنت با اهرم های بازشو و ثابت.

باران گیر

برای پوشش و جلوگیری از نور و باران به داخل پنجره می توان از بارانگیر و سایبان های پلی کربنات استفاده نمود بارانگیردارای پایه های پلاستیک فشرده می باشد و ورق پلی کربنات دو جداره ورق تخت در داخل بارانگیر و سایبان لحاظ می گردد.

ساخت گلخانه و گنبد

احداث و ساخت سازه هایی از ورق پلی کربنات که هم نور را از خود عبور داده و هم عایق سرما و گرما می باشد.

01

مشاوره رایگان پیش از خرید محصول

تنها با یک تماس می توانید بطور تقریبی قیمت پروژه درخواستی را از ما استعلام نموده و برای پروژه خود با کارشناس ما مشورت نمایید.

02

بر آورد دقیق مساحت پروژه با اعزام کارشناس به محل

در صورت تمایل به همکاری با مجموعه پوشش سقف کارشناس به محل اعزام شده و برآورد دقیق به شما داده خواهد شد.

03

صدور فاکتور و پرداخت بیعانه

پس از برآورد اولیه فاکتور صادر شده و قراردادی برای اجرای کار بسته خواهد شد. پس از دریافت بیعانه کار در کارگاه ساخته و به محل ارسال خواهد شد.

04

تحویل و اجرا

اجرای پروژه در سراسر ایران با گارانتی ده ساله توسط پرسنل اجرایی با تجربه و خدمات پس از فروش دائمی

درباره ما بخوانید

برای اطلاع از قیمت روز در اردیبهشت 1402 با ما تماس بگیرید

ما در پوشش سقف با بیش از دو دهه تجربه ی تخصصی بهترین کیفیت و قیمت را در ساخت انواع پوشش سقف های پاسیو، استخر، بارانگیر و پوشش های پلی کربنات به مشتریان خود ارائه می کنیم.

شرکت پوشش سقف اولین وتنها تولید کننده نورگیرهای حبابی از جنس اکریلیک تایوانی وپلی کربنات وهمچنین مجری وطراح انواع نورگیرهای سقف های پاسیو، سقف پارکینگ، آلاچیق وچترهای باز شو “سایبان و بارانگیر” ، سقف گلخانه و استخر می باشد.

درباره ما بخوانید

آخرین پروژه ها

خانه تجربه و خلاقیت

مطالب جدید سایت

با ما بروز باشید و بروز ترین ها را بخوانید